theereese

Alla inlägg den 15 juni 2013

Av Therese Andersson - 15 juni 2013 21:03

Tjeena bloggen. Jag har precis lagt mig i sängen. Det blev en tidig kväll men de funkar väl också. Jag kommer väl inte kunna somna nu men tänkte att jag kunde spela lite kort med mig själv sen en stund. Denna dag har varit perfekt, Började dagen med att skaffa denna härliga blogg och sen så perfekt frukost nämligen jordgubbar. Sen så baka världens godaste cupcakes. Och sen gå en promis. Love My life. Man ska inte stressa men samtidigt göra nånting hel tiden. Jag bor ju i ett lägenhetområde och invandrar barnen är ute och leker hela jävla tiden. De skriker som att dom har brutit ett finger. Och nå konstigt arab språk. Bööhö. Fattar ni att de är jobbigt att somna elr? Haha! Men nu ska jag spela lite kort och sen krypa i ide under natten. Ni får en bild på mig och min saade! Pöss!

Av Therese Andersson - 15 juni 2013 16:44

Hej på er igen. Kom nyss hem från en lång promenad. Det blev lite mer än 5 km. Det kanske inte är mycket för er, Men för mig. Men de känns längre, Men de beror säkert på att de är en sån himla tråkig väg att gå. Jag har tagit lite bilder på där jag gick, Jag gick runt kullsta, Sen ner vid min gammla skola och sen gick jag förbi ica och köpte med mig hem några frallor och en fanta. Allt gick på en timme. Jag går väldigt segt. Haha. Men nu äter jag en fralla och driker fantan. Haha. Ska snart hoppa in i duschen. Det behövs nog. Tänkte att jag skulle hoppa i duschen precis när jag kom hem, Men jag  var så hungrig och jag ville skriva av mig på bloggen lite. Tänk, Snart är denna dag slut. Jag ska försöka ha så mycket kul som det bara går nu på sommarlovet. För jag måste ta vara på tiden nu som jag har ledigt. För sen blir det skola. Usch, Längtar inte ett dugg. Men nu ska jag äta klart och kika lite på instagram och sen hoppa in i duschcen så får ni titta på bilderna. 

               

Om ni undra varför den där *Hammarstrand*s skylten är så mörk o de andra bilderna så ljus, Så är det bara för att jag zoomade så ni skulle se vad som stod. 


              /Therese

Av Therese Andersson - 15 juni 2013 13:57

Jag hade så tråkigt förut idag, Så jag tog upp nå recept på CupCakes & började att baka. Det var ju inte världens enklaste recept, De är lite pilligt & noga med hur man ska göra m.m ! Men gött blev de. Receptet finns på recept.nu ifall om nån vill göra.

Av Therese Andersson - 15 juni 2013 08:41

Bästa frukosten man kan få!

   

Av Therese Andersson - 15 juni 2013 07:38

Ohyeah. Äntligen är jag tillbaks. Som jag har längtat. Dock med en ny blogg. Men jag kände att det blev för mycket på mina andra blogg, Så nu har jag äntligen nya krafter. Design & header kommer så småning om bli bättre. Men har andra saker att tänka på nu när det är en helt ny blogg. Man ska fixa lite ditt och datt. Jag heter Therese Andersson, Bor i en liten by som heter Hammarstrand men kallar det för hammarn. En liten förkortning. Jag börjar åk7 nu efter sommarlovet. Hihi vad tiden går fort. Snat ska man dra iväg till stan och gå i grymnasiet. Haha, Vilken hämsk tanke. Men som ni läste förut så har jag bloggat ett tag nu, På olika blogg ställen eller vad ska man kalla det? Men blogg.se var ju inge vidare, Design & header var jätte svårt att fixa, Men jag fick till de tillslut men tappade lusten för att ha den bloggen. Sen har jag varit på blogspot och det var ju bra ett tag i alla fall tills jag märkte att dom som inte har en google användar konto inte kunde gå in på min blogg och då blev jag lite ledsen, Och försökte fixa bort det, Men tyvärr. Jag hittade inget sånt man kunde ta bort det med. Design & header var jätte bra där. Jätte fint blev de också. Sen har jag varit på fler säkert men kommer inte ihåg. Men bloggplatsen är helt klart bäst på många olika sätt. Inget är svårt här utan dom har tänkt lite extra en vad typ blogg.se har gjort. Första dan på sommarlovet för mig. Vad härligt. På sommarlovet ska jag väl ta det lungt, bada, sola , åka till malmö. Hihi. Men jag har faktiskt inte bestämmt nått. De kommer väl bli kompisar och sena kvällar antar jag. Haha. Men nu när jag ändå skriver detta inlägg kan jag berätta att jag kommer sääääkert lägga upp bilder på en hund, Och det är inte min, Bara så ni vet. Min mammas kompisar Marianne & Jörgen tar hand om selma. Men dom kallar mig för mini matte för att jag brukar offta va hundvakt åt min lilla pärla. Hon är 1år. Hon börjar bli stor nu min älskling. En bild på henne kommer komma sen också. Men om det är något som ni fortfarande undrar om mig så är det bara att kommentera eller skriva i fråge rutan vid min profil. Ni kan även kommentera era bloggadresser så kan jag länka den på min blogg så mina bloggläsare kan även läsa din elr dina. Ni kan även kommentera nått tips för att göra bloggen bättre eller nått sånt. Hat kommentarer är jag inte så förtjust i. Bara onödigt och slöseri på tid. Lek med era kompisar ist i så fall. Mobbning vill jag inte heller att det sker. Inte bara mot mig, Mot alla. Mobbning är inte okej. Inte nånstanns.  

Jag kommer blogga olikt för varje dag. Ni ska ej tro att jag bloggar varje dag. För jag bloggar när jag har nått intressant att säga, Eller nått som jag har gjort, bakat eller nått. ja.. Alltså när jag har nått jag vill skriva om. Och det kan också vara en anledning till att jag kanske inte bloggar en dag för det kan helt änkelt va en dålig dag. Det finns ju både bra och dåliga dagar. De vet ni nog alla om. Men nu har jag sagt mitt och hoppas på att ni läser och är nöjd. Kommentera gärna. Fråga gärna nått. Men nu ska jag fixa lite me bloggen. Nu får ni en bild på mig och hunden Selma .


   



    Kram från Therese  


Om Mig


Therese Andersson, 13 år. Älskar Saade & Zia. Och även min lilla pärla Selma. Går på A-O skolan. Bästa skolan ever. I bloggen skriver jag om mitt liv. Bra & dåliga saker. Välkommen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Selma

   

Min älskling  

Instagram

 

Följ mig på instagram, Jag heter theereeseee   

Ask

 

Fråga mig något på ask, Jag heter aanderssontherese   

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013
>>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards