theereese

Alla inlägg den 18 juni 2013

-

Av Therese Andersson - 18 juni 2013 11:28

Klockan börjar ju bli lunch-tid, Så då började jag med min lunch nu så att jag slipper göra åt mamma och Diana. Man får tänka ett steg längre hela tiden. Haha. Men jag gjorde lite göttalunch idag, Bilderna nedanför. Tänkte att jag skulle göra slut på frukten innan de blir äckliga, Typ ingen i min familj äter frukt, Så då passade jag på. Jag är så sugen på att koka ägg, Men vi har bara hem-ägg. Och dom ser äckliga ut, Typ halv grön blåa, Fysatan. Så ne det blir inte att koka ägg. Jag får vänta tills mamma köper på affärn, Har bara nämligen bara två ägg kvar, Haha! Vi köper äggen hos min kompis Lovisas mamma, Pia Svejgård om ni är itresserad. Billigt och bra! Haha!


Nä, Men orkar inte skriva mer, Ska invänta mor och syster nu. Heejsvejs

         

Av Therese Andersson - 18 juni 2013 10:29

Nu öppnar ÄNTLIGEN koppelhällan i Hammarstrand. Men tyvärr kan jag inte gå dit idag, Men vad härligt att den äntligen öppnar nu. Koppelhällan vill många besöka, Speciellt turister som bor på kampingen vill gå ner och bada. Alltså jag är så himla glad, Som jag har längtat. Tänk, Får bada hur mycket man vill gratis. Ohyeah.



Av Therese Andersson - 18 juni 2013 07:38

Hej. Idag är det Tisdag och jag är hemma själv nu till 13.00 Gaash så skönt. Idag ska jag bara sätta på mig mjukisbyxor och bara sätta upp håret i en toffs och gå ut på baksidan, Ska nämligen försöka få till bra såpbubblor bilder som liksom blir fina. Och sen blir det vatten bilder. Jag vet inte om bilderna kommer komma upp på bloggen men vi får väl se. Har nyss ätit frukost, Det blev sconse från igår. Och sen har jag inte gjort så mycket mer. Igår kväll så var det inte nån speciell kväll, Blev sur på Diana som fan. För hon är den äckliga bossen. Haha. Men sen så blev det väl sen kväll, Kanske somnade runt halv tolv-tolv. Jag har faktiskt inte så mycket och berätta för er, Utom att ja..designen och headern är helt omgjord. Jag hade ju en header på mig, Men beslutet var att ta bort bilden och sätta nått fint mönster ist. Så det har jag gjort, Jag ska även fixa mer menyavdelningar om ni fattar vad jag menar, Alltså det som jag har fixat med insta, ask och selma blandannat. Vädret se bra ut, I alla fall just nu, Det är soligt och det blåser minimalt lite, Det ser inte såå kallt ut, Så man kan nog gå ut idag, Hoppas att det inte blåser så mycket om jag ska fotta såpbubblor.


Men nu har jag inget mer att säga, Så ni får två bilder från igår med sopbubblor, Vart inte så himla bra, Men det ska blir bättre idag har jag bestämmt. Haha. Hejdåå :0)

   

Om Mig


Therese Andersson, 13 år. Älskar Saade & Zia. Och även min lilla pärla Selma. Går på A-O skolan. Bästa skolan ever. I bloggen skriver jag om mitt liv. Bra & dåliga saker. Välkommen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Selma

   

Min älskling  

Instagram

 

Följ mig på instagram, Jag heter theereeseee   

Ask

 

Fråga mig något på ask, Jag heter aanderssontherese   

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013
>>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards