theereese

Direktlänk till inlägg 17 juni 2013

Sellmiisssss<3

Av Therese Andersson - 17 juni 2013 15:00

Tjena moss. Passar på att blogga nu när selma har slocknat en stund. Vi kom nyss hem från skogs turen. Vi tog med oss tårta, hund godis vatten till selma och cola till mig. Hihi! Så nu har selma sommnat. Idag har jag bara varit med selma, busat och varit i skogen. Alltså jag tror ALDRIG att jag har fått så här många samtal å undra i fall om folk kan va med mig. Jisseess vad det ringde i telefonen. De borde ha en tråkig måndag, De har inte jag i alla fall. Jag vill inte va med någon idag för jag ville va själv med selma för annars brukade tillexempel wilma va med oss och så. Och det är absolut inget fel på de men nuså vill vi va själv en gång. Jag ska fixa bloggen nu också medans selma sleeping. Jag måste va nöjd så jag har lite lust att blogga. Man får inte nån särkild lust när man inte är riktigt nöjd med designen. Och header också. Ska försöka fixa så jag blir nöjd. Så jag få blogga lite mer. Mina vänner som läser min blogg undrar mycket över hur jag har orken att skriva så mycket i varje inlägg, Och det kanske ni också undrar så då säger jag det med, Som ni kanske märker så bloggar jag absolut inte hela tiden, Det kan bli kanske 3-4 inlägg per dag, inte för alltid men som kanske blir idag och imorgon, igår kanske också, Men eftersom att jag inte gör flera inlägg och mindre text så tycker jag att man kan göra mindre inlägg och mer text. För i mellan blogg studerna så hinner man ju göra rätt mycket, Och då har man mycket att skriva om. Så nu har ni svaret. Men nu tror jag att jag ska fixa min design och header så jag bjuder på 3 fina bilder. Hahaaha kom ihåg.. fiinna!

     



 /Therese   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Andersson - 20 juni 2013 10:02


Hejsan. Jag kan inte blogga nu på ett tag. Vår dator har dött och kan börja blogga igen när vi har en ny, eller om vår skrutt dator kan ge oss en ny chans. Haha. Jag bloggar på min tel nu. Mot min vilja. Men nu vet ni så Hejdå bloggis ...

Av Therese Andersson - 19 juni 2013 08:24


Hejsan. Jag har inte bloggat så mycket igår, Och det kommer inte bli så mycket idag heller. Igår tog jag en vilo dag, Hade ont i huvudet och sen så gick jag ut en sväng. Idag kommer fröken bus hit. Selma alltså. Det ska bli roligt tycker jag, Kasta b...

-

Av Therese Andersson - 18 juni 2013 11:28

Klockan börjar ju bli lunch-tid, Så då började jag med min lunch nu så att jag slipper göra åt mamma och Diana. Man får tänka ett steg längre hela tiden. Haha. Men jag gjorde lite göttalunch idag, Bilderna nedanför. Tänkte att jag skulle göra slut på...

Av Therese Andersson - 18 juni 2013 10:29

Nu öppnar ÄNTLIGEN koppelhällan i Hammarstrand. Men tyvärr kan jag inte gå dit idag, Men vad härligt att den äntligen öppnar nu. Koppelhällan vill många besöka, Speciellt turister som bor på kampingen vill gå ner och bada. Alltså jag är så himla glad...

Av Therese Andersson - 18 juni 2013 07:38

Hej. Idag är det Tisdag och jag är hemma själv nu till 13.00! Gaash så skönt. Idag ska jag bara sätta på mig mjukisbyxor och bara sätta upp håret i en toffs och gå ut på baksidan, Ska nämligen försöka få till bra såpbubblor bilder som liksom blir fin...

Om Mig


Therese Andersson, 13 år. Älskar Saade & Zia. Och även min lilla pärla Selma. Går på A-O skolan. Bästa skolan ever. I bloggen skriver jag om mitt liv. Bra & dåliga saker. Välkommen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Selma

   

Min älskling  

Instagram

 

Följ mig på instagram, Jag heter theereeseee   

Ask

 

Fråga mig något på ask, Jag heter aanderssontherese   

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013
>>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards